Flott at det skjer noe i Harstad☺

Hei☺

I dag har jeg vært en tur i byen for å prøve å få med meg litt av stemningen under glød konserten. Jeg fikk høre om at det skulle arrangeres en gratis konsert, men jeg var for sent ute til å få meg billett. Jeg fant meg en fin plass utenfor, der jeg kunne se bort på scenen. Jeg ble positivt overrasket over hvor bra musikken var☺Det er bra at noen tar initiativ til en slik stor begivenhet i Harstad. Håper det blir et årlig evenement ☺Jeg har fått med meg at arrangøren hadde bygget en rampe og egen inngang for funksjonshemmede, noe som jeg synes er positivt☺ Jeg ønsker deg en god lørdagskveld videre☺

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg