Mine meninger om framkommeligheten i Evenskjer sentrum.

Hei du som følger meg. Har i lang tid hatt hjertet i halsen hver gang jeg skal på butikken å handle, fordi jeg må krysse en sterkt trafikkert vei. Det som gjør meg redd er at jeg må kjøre utenom fotgjengerovergangen fordi det er så mye humper,  spesielt på vinteren som er rett rundt hjørnet.  Høye brøytekanter er også et problem.  Jeg oppfordrer alle til å tenke på god adkomst for rullestolbrukere og andre  funksjonshemmede. Jeg skriver dette for å kunne hjelpe andre i min situasjon. Håper dette blir ordnet opp i før vinteren. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg