Ny fredags rutine☺

I formiddag dro jeg en tur til Harstad for å besøke Uit og føle litt på atmosfæren der. Var innom student kafeen og drakk en varm kopp med kaffe. Det gjorde godt da jeg var ganske frossen på grunn av at jeg måtte parkere et stykke unna Uit. Det var stille og rolig, men det var interessant å lytte til noen studenter som diskuterte fag inne på kafeen. Jeg synes utsikten fra kafeen er fin, der man kan se utover havna i Harstad☺Det var en fin opplevelse og jeg tenker at dette skal jeg gjøre til en fast fredags rutine fordi det kan hjelp meg med være mer sosial og kanskje knytte bekjentskap. Det er også for meg noe å se frem til hver fredag☺

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg