Annerledes middag ☺

Hei☺

I dag fikk jeg lyst til å kjøre meg en tur. Den endte opp i Bjerkvik☺ Da jeg kom dit fikk jeg lyst på noe å spise. Valgte noe annet enn hamburger denne gangen,det ble en deilig tacopizza i stedet☺. Jeg hadde egentlig tenkt å spise på pizzeriaen , men etter å ha sjekket omtale på nett der andre hadde kommentert at lokalet var lite og ikke så koselig og at regnet øste ned valgte jeg å spise i bilen.Tenkte litt før jeg kjørte dit at jeg håpte på at det ikke ville komme snø på Veggfjellet siden jeg har sommer dekk på bilen. Heldigvis så kom det bare regn☺ Jeg ønsker deg en fin lørdagskveld videre☺
 

4 kommentarer
    1. Hei Vegard. Liker bloggen din veldig godt, du er flink til å skrive om spennende ting. Takk for for at du var i klassen min på vernepleie i Harstad å snakket om ditt liv. Jeg og klassen har et spørsmål til deg. Vi lurer på hva motiverer deg til å mestre ting?
      Du kan også se meg på youtube.com heter eplekatta der.
      Ha enfin dag, du er et fint menneske syns jeg 🙂

    2. Hei Vegard takk for svar. Jeg trur at det er sånn at hvis man skal være motivert så må man være motivert selv for å klare noe. Nytter ikke at andre sier at man må eller burde. Er du ikke enig? Jeg tror at også vi som jobbe ofte er opptatt at folk må være så sunn osv. så spise r vi godteri og brus i pausen. Hehe. Det er nok litt sånn desverre. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg