Ser frem til en spennende politisk høst☺

Hei du som følger meg☺

I forrige uke gikk jeg inn på stortinget.no for å se når stortinget åpner. Da fant jeg ut at det skal være høytidelig åpning av stortinget tirsdagen 2 oktober. Det ser jeg frem til å se på☺ Har notert det på uke planleggeren min. Ser frem til å følge trontaledebatten på onsdag,der skal  stortinget  debattere trontalen som kongen skal holde under åpningen av det 163 storting. Videre blir jeg og følge med på den mulige politiske drakampen mellom Høyre og Arbeiderpartiet om å få med seg KrF inn i en eventuell ny regjering. Personlig synes jeg at KrF skulle samarbeidet med Høyre og Venstre fordi jeg tror de får en større innflytelse for sine saker i en blå regjering.
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg