Endelig helg

Hei du som følger meg😀

Denne uka har vært begivenhetsrik for oss som er interessert i politikk med åpning av stortinget på Tirsdag og trontaledebatten på Onsdag og Torsdag.I dag måtte jeg ta meg en tur ut til UIT på kafeen der.Jeg kjente at det var godt å komme meg ut å tenke på noe annet.Jeg tror jeg må bli flinkere til å ta pause ifra nyheter og politikk av og til fordi jeg merker at jeg blir sliten i hodet,men det kan bli vanskelig for meg som er så interessert i alt som har med politikk å gjøre.Så over til det jeg har tenkt å gjøre i morgen.I morgen har jeg tenkt å ta en kjøretur til innlandet for å komme meg bort.Det gleder jeg meg til. Det må jeg også bli flinkere til å komme meg bort fra leiligheten.

Jeg ønsker deg en fin fredagskveld videre😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg