Fikk mere ut av dagen pga vaktendring i dag


Hei du som følger meg 

Som jeg skrev i går hadde jeg tenkt å dra ut en tur til indre troms.Jeg sto opp tidligere enn vanlig slik at jeg skulle få mere ut av dagen.Jeg sto opp kl ni.Siden jeg sto opp så tidlig var jeg ute av leiligheten kl tolv.Og vanligvis bruker kl å bli halv to før jeg er ute.Dette kunne jeg gjøre som følge av vaktendring slik at det begynner to på jobb kl ti i stedet for ellve som det vanligvis bruker å gjøre.Jeg håper at dette blir en varig ordning.Det betyr mye å kunne komme seg ut en time tidligere.Da kan jeg få mere ut av dagen.Det bildet du ser er fra Heggelia i indre troms.Jeg ble overrasket over hvor mye snø det var der,fordi der jeg bor er det ingen snø.Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld😃

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg