Gipsen av i morgen?☺

Hei☺

I dag har jeg hatt gipsen på i fire uker og i morgen har jeg time på sykehuset til både røntgen og lege. Det har vært en prøvelse å ha gips på i fire uker og i tillegg fått en sprøyte blodfortynnende hver dag. Siden jeg har mye ufrivillige bevegelser i foten så har det til tider vært ubehagelig. Jeg håper at etter jeg har vært i røntgen og hos lege at gipsen blir fjernet☺ Skal bli godt å kunne bruke sko igjen og kunne sove mer behagelig på natta☺Nå skal jeg se fremover og tross alt være glad for at skaden ikke var værre☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg