Får svar i morgen

Hei☺

Som jeg skrev i går så så hadde jeg time til røntgen og lege på sykehuset i Harstad i dag. Jeg tok røntgen først slik at legen skulle vurdere bildene, men det var en turnuslege jeg møtte. Legen var usikker på hvordan bildene kunne tolkes,så jeg må beholde gipsen på til i morgen. Da skal ortoped se på de og gi meg svar.T urnus legen sa at det i utgangspunktet var en alvorlig ligament skade på bånd og vev i foten så det ortopeden skal se på det. Turnus legen var hyggelig og pratet direkte til meg, noe jeg berømmet legen for. Jeg synes det er viktig å gi god tilbakemelding til de jeg synes fortjener det☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg