Enda en uke 😑

Hei☺

I morges fikk jeg beskjed fra Ortopeden. Jeg skrev i går i mitt innlegg at jeg skulle få endelig svar om jeg kunne kaste gipsen, men dessverre så var beskjeden fra Ortopeden at jeg må ha gipsen på en uke til. Etter det skal jeg ha på en ortopedisk skinne i fire uker fordi skaden er komplisert og at foten trenger å stabiliseres en stund til. Heldigvis slipper jeg å ta flere sprøyter blodfortynnende i mer en en uke til. Hvis jeg skal være helt ærlig så var jeg forberedt på at gipsen blir sittende på en stund til. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg