Endelig kvitt den


Hei😀

I dag hadde jeg time til vurdering av foten på Harstad Sykehus.Jeg var så spent på om di tok av gipsen i dag.Det var en sann glede da legen sa at gipsen skulle av i dag.Jeg synes legen var flink i dag også med å snakke direkte til meg.Jeg tror det har noe med det at legen var ung.Nå når jeg har tatt av gipsen så må jeg ha en skinne på foten som stabiliserer den i fire uker.Jeg fikk en litt dårlig beskjed i ettermiddag at jeg må ta sprøyter mens jeg har på skinnen.Det er det eneste negative med å ha på skinne.Det positive er at den kan tas av på natten😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg