Hotell rom til funksjonshemmede???

Hei☺

Som jeg skrev i går, skulle jeg og min far på tur til Svolvær. Hadde på forhånd booket rom beregnet til funksjonshemmede på Thon hotell Svolvær. Da vi skulle sjekke inn,bemerket personen som sto i resepsjonen da denne så at jeg hadde med egen person løfter at rommet som var bestilt kanskje ble litt for lite. Vi sa da at det hadde blitt bestilt rom som funksjonshemmede kan benytte og at vi ønsket å se rommet. Da jeg fikk se rommet ,så jeg med en gang at rommet var for lite, det var ikke mulig å snu med rullestolen engang. Resepsjonisten sa da at de hadde ett annet rom som vi kunne se på,men at det lå i en annen bygning og at jeg måtte kjøre ut på gata for å komme dit. Joda vi ble med for å se på dette rommet,men selv om rommet var stort nok var det ikke mulig for meg å få tilgang til sengen. Jeg kjente jeg begynte å bli litt stresset. Da ringte respsjonisten ned til resepsjonen for å høre om andre rom var ledige. Denne fikk til svar at det var ledig en suite,men at det var to trappetrinn opp dit. Da kom jeg på at jeg har skinner i bilen,beregnet på rullestol. Min far dro og hentet disse mens jeg ventet i gangen. Kom meg omsider inn på rommet,heldigvis var alt greit der selv om terskelen inn til badet var høy. Jeg er så glad for at jeg hadde med meg skinnene,ellers måtte jeg ha kjørt hjem igjen😑. Jeg vil takke den stakkars resepsjonisten som gjorde hva denne kunne for at jeg skulle få et rom ved hotellet,men vil samtidig ikke anbefale Thon hotell Svolvær til andre funksjonshemmede som er avhengig av rullestol og som må ha med seg tilleggsutstyr. Rommene til funksjonshemmede er for små.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg