Herlig frokost☺

Hei☺

Etter litt problemer med å finne rett rom på hotellet i går, så ordnet det seg☺Jeg kjørte meg en tur med rullestolen rundt i Svolvær i går kveld,det var godt å kjenne lukten av sjø og se på båtene. Jeg fikk øye på en vegg som var så fint lyssatt at jeg tok bilde av den. 

Siden det er vanskelig å komme ut av rommet og ned til frokosten på hotellet, fikk jeg tilbud om å få frokosten levert på rommet. Det var virkelig en positiv overraskelse at det var så mye å velge mellom☺.Det er lenge siden jeg har spist så mye til frokost, ble stappmett ☺.Servisen skal jeg ikke klage på☺

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg