Ny hårsveis.


Hei, I dag bestemte jeg meg for å klippe håret. Denne gangen fikk jeg lyst til å prøve en ny sveis med langt hår oppe på hodet, og kort på siden. Jeg tenker at det er fint å prøve nye ting. Jeg synes det var godt å få av meg litt ragg, det begynte å henge seg fast i genseren. Ellers har jeg fulgt med på det ekstraordinære landsmøtet i krf i dag. Jeg må si at jeg hadde håpet på ny regjering med krf og AP og sp, men slik gikk det ikke. Håper bare at de er tøff og stiller krav til Frp og Høyre om mer penger til fattige barnefamilier, og få slutt på milioner i skattelette til de som milliarder på bok.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg