Koselig farsdag feiring☺


Hei☺

I kveld fikk jeg besøk av min far etter at han var ferdig på jobb,til kaffe og farsdags kake☺☺Den smakte godt. Jeg føler meg heldig som har en far som er så ofte er ofte innom meg. Ikke alle i min situasjon er så heldige. Derfor synes jeg det er viktig å vise at jeg setter pris på at jeg får så mye besøk. Det jeg setter mest pris på er at vi kan snakke om alt og at jeg slipper og veie mine ord. En annen ting som jeg setter pris på er at min far er flink til å finne løsninger som hjelper meg i min hverdag☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg