Ni uker med ekstra hendikap er endelig over


Hei!

I dag har jeg vært på Unn Harstad for å ta røntgenbilder av foten for at jeg skal se om skaden er grodd skikkelig.Legen kom å hentet meg inn på kontoret og jeg var spent på hva han ville si.Jeg ble tatt imot på en god måte.Det vil si at legen snakket direkte til meg.Det setter jeg stor pris på.Så kommer jeg tilbake til det legen sa.Jeg kunne ta av skinnen siden skaden hadde grodd.Jeg ble så glad for at jeg endelig slippe å ha på meg skinnen å slipper å ta sprøyter hver kveld med blodfortynnende.Jeg har lært noe av disse ni ukene.Det er å ikke kjøre stolen ute hvis den er for lang ned.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg