Blir utrygg når politikerne forhandler om hvem som skal få bli født

Hei 

Jeg har i det siste fulgt med på debatten som vår statsminister har satt i gang om abortloven paragraf 2c.Jeg personlig er i mot abort utenom hvis det er alvorlig sykdom og hvis barnet vil ha store smerter og forventes å  leve kort tid etter fødselen.Å når det er snakk om tvillinger mener jeg at staten burde ta over omsorgen for det ene barnet hvis mor og far ikke har ressurser til å ta vare på begge barna.Jeg vet at dette er et veldig vanskelig tema for mange,men når det først er kommet opp da er det viktig at alle bruker sin stemme til ytringsfrihet.Men det er en ting som er veldig farlig,som jeg har merket meg.Det virker som alle demonstrasjonene som var nå i helga prellet av statsministeren.Det er farlig når folk ikke føler at det nytter å gå ut å demonstrere.Det kan være med på å gjøre demokratiet litt mindre viktig.Jeg har et ønske om at statsministeren vår tar det massive oppropet på alvor.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg