Viktig å bevare pleiepengerordningen

hei, i ettermiddag har jeg fulgt med på den åpne Høringen om pleiepengerordningen. Den ordningen er til for at foreldre som har så alvorlig syke barn som er avhengig av at foreldrene er sammen med dem 24 timer i døgnet, og dermed ikke kan jobbe. Jeg mener at ordningen skal utvides til å gjelde så lenge barnet har behov for at en eller begge foreldrene er hjemme med det. Jeg vil utfordre politikerne til å reise rundt og se hvordan det er å ha et sykt barn. Jeg var heldig å ha pappa hjemme sammen med meg i atten år. Å ha et sykt barn er ikke en ni til fire jobb. Da jeg var liten så var jeg mye våken på nettene, så da blir det vanskelig for foreldrene å dra på jobb på dagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg