Godt med morgenbad

Hei 
I morges tok jeg meg et bad i badekaret mitt, jeg synes det er godt å føle det varme vannet ommringe kroppen. Etter badet så spiste jeg frokost, det ble ostesmørbrød i dag. Nå sitter jeg å ser på nyhetene, I dag er det mye om enigheten rundt statsbudsjettet for 2019. Jeg er mest fornøyd med at kommunene beholder støtten for å gi ressurskrevende burkere tilbud om tilrettelegging av arbeidsplass osv. Jeg håper bare at disse pengene brukes slik det er ment at de skal bli brukt. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg