Godt å komme i julestemning med Adam Douglas og Swinging Cristmas☺

Hei ☺

I kveld har jeg hatt en opplevelse litt utenom det vanlige, jeg har vært på en veldig flott konsert med Adam Douglas og hærens musikkkorps☺ Jeg har tidligere fulgt med på Stjernekamp på nrk og jeg liker han som artist. Derfor var det stort for meg å oppleve han live på scenen der han sang og ble akkompagnert av hærens musikkkorps.Jeg er imponert over nivået på det de leverte sammen. Det tror jeg også publikum også synes, da det var trampeklapp flere ganger. Jeg synes det er bra at Harstad kulturhus klarer å få gode artister til byen. Jeg var også heldig å bli fotografert sammen med Adam Douglas ☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg