Øvelse gjør mester


Hei

I helgen som kommer skal jeg på konsert i kulturhuset igjen med Helene Bøksle.Som jeg har skrevet tidligere har jeg en utfordring med å være i settinger der det er mange mennesker samlet og særlig når jeg burde være stille.Da er det ekstra vanskelig for meg.Her om dagen så jeg på programmet Helene sjekker inn på NRK1,der hun var på angstbehandling på Modum. Da fikk jeg en ahaopplevelse da hun møtte en pasient som hadde lidelsen sosial angst.Den beste behandlingsformen dem hadde for sosial angst var eksponeringsterapi.Det vil si at pasienten måtte oppsøke situasjoner som den syntes var ubehagelig.Jeg har god tro på at jo mere jeg er ute blant folk jo mindre ubehag blir jeg til å føle.Jeg ser fram til konserten på søndag😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg