En koselig første søndag i advent

Hei

I dag er ventetiden over for å skape koselig stemning innendørs.For meg er adventstiden en flott tid der jeg kan kose meg litt ekstra.Det er bra at vi har noe å se fram til når dagene blir mørkere og mørkere.Som jeg skrev tidligere skal jeg på konsert i dag med Helene Bøksle.Det ser jeg fram til etter å ha hørt litt av hennes musikk på tv og på YouTube.Konserter er også en del av advensadvent for meg som er med på å korte ned ventetiden til jul.Til slutt vil jeg ønske deg en fin søndag 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg