Flott førjuls konsert med Helene Bøksle☺

Hei☺

I kveld var jeg i Harstad kulturhus og hørte på fantastisk flott konsert med Helene Bøksle. Det jeg likte spesielt godt var at hun snakket om at julen er forskjellig for alle. Hun sa den tiden vi går inn i nå er det ikke alle som gleder seg til. Det er første gang jeg har vært på en konsert der artisten tar opp dette tema. Det synes jeg er veldig bra☺ Det som var så fint, var at Helene hadde flettet historien hun fortalte inn i sine sanger. Dette gjorde opplevelsen av konserten ektefølt og hjertevarm☺ Jeg ble rørt av det fine samspillet mellom Helene Bøksle og jentekoret Gospel Stars,og da hun på slutten av konserten fikk alle i salen til å reise seg og synge med på deilig er jorden ble jeg virkelig rørt.

2 kommentarer
    1. Hei Vegard. Det var en sterk og rørende opplevelse i Kulturhuset i går. Så heldig vi var som fikk med oss den flotte konserten til Helene. Ha ei fin adventstid✨✨✨

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg