Vel gjennomført 😀


Hei

Som jeg skrev tidligere i dag skulle jeg til Harstad sykehus for å fylle mere medisin på pumpen.Det gikk over all forventning.Jeg har opplevd før at di har bommet med nålen når di skal stikke den inn i pumpen.Men i dag gikk det bra.Det handler om en spesiell teknikk for å stikke rett.Ellers var legen veldig hyggelig og snakket direkte til meg.Det setter jeg stor pris på 😀Jeg begynner å bli vant med at helsepersonell behandler meg på den måten jeg ønsker,men det er fremdeles en vei å gå. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg