Vel gjennomført behandling


Hei

I går var jeg i Tromsø for å få injeksjoner i hånden med Botox.Jeg synes at det gikk bedre enn forrige gang siden dem har utviklet en teknikk for å holde armen i ro.Det var like vondt som vanlig,men det er verdt smerten når jeg vet hvor bra det fungerer.Det som var litt spennende i går var at dem brukte ultralyd for å se hvor musklene lå for å være sikker på hvor dem skulle stikke.Jeg så på hele tiden hvordan musklene bevegde seg når jeg strammet hånden.Ellers når behandlingen var over gikk jeg en tur ned på pasienthotellets cafe og spiste lapskaus til middag.Det var mye snø på tur hjem,og mange biler som lå i grøften,men heldigvis har jeg gode sjåfører som tar det med ro.siden det var en lang dag  med mange timer i bilen så  er jeg sliten og skal slappe av i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg