Apotek for alle?

Hei☺

I dag skulle jeg en tur på apoteket her på Evenskjer for å hente medisin. Det har vært et irritasjonsmoment at personalet som er med meg må flytte på ting som står i veien for rullestolen min inne på apoteket. Jeg kommer ikke mellom butikk hyllene da det er for trangt. Jeg forstår at apoteket vil ha inn flest mulige produkter men det burde ikke være til hinder for rullestolbrukere som handler der. Det at det var plassert et bord med diverse produkter ved inngangen gjorde det ikke noe lettere å komme inn. Jeg ønsker med dette å gjøre butikker og næringsdrivende oppmerksom på at alle burde ha tilgang til en god handle opplevelse. Også at når de starter en opp en butikk at de tar med i beregningen at det er mennesker med ulike behov som skal handle der. Jeg ønsker ikke å kritisere, men vil bare ha søkelys på hvilke utordringer jeg som funksjonshemmet har i hverdagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg