Året som har godt

Hei

Jeg husker at jeg skrev på nyttårsaften i fjor at et av mine nyttårsforsetter var at jeg skulle komme meg mer ut og være sosial blandt andre mennesker. Noen måneder senere ble landet stengt ned på grunn av covid 19. Dette førte til at min kontakt med andre ble veldig vanskelig. Her jeg bor ble det fullstendig lockdown og friheten begrenset. Det som reddet meg fra å være inne hele tiden var at jeg kunne dra ut i naturen så lenge jeg ikke kom i kontakt med andre. Jeg har hatt mange fine turer i året som har gått, både til Råndalen,Naustuftene på Tjeldøya og diverse fiskevann. Selv om jeg må fortsette å være forsiktig i det nye året så er et av mine nyttårsforsetter at jeg skal fortsette å komme meg ut i naturen. I dette året her har jeg fått en fritidskontakt som bruker å ta meg med ut på tur. Vi har hatt flere koselige turer i lag og jeg gleder meg til nye turer neste år. Jeg håper at det i løpet av neste år blir mulighet for sosial kontakt uten å tenke smittevern hele tiden. I dag er det 28 år siden jeg ble født og jeg skal feire dagen sammen med min pappa ut i mot nyttårs natten. Jeg ønsker for alle en god nyttårsfeiring og et godt nyttår 🎆🎉🎉

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg