Året som snart er omme☺

Fra osloturen i sommer på tur til Aker brygge☺

Heldige meg som fikk hilse på Else Koss Furuseth under pridparaden i Oslo☺

Fra en av mange fine fisketurer☺

Høgt til fjells på min første fjelltur☺

Harstad pride🌈

Vesterålen pride🌈

Foredrag for studenter på Campus Harstad.

 

Hei☺

I året 2019 har jeg opplevd masse og fått nye erfaringer som har gjort meg sterkere som person, både sosialt og at jeg har lettere for å bli kjent med nye mennesker. Dette året har jeg møtt usedvanlig mange forskjellige mennesker og det har vært veldig trivelig. Jeg har hatt mange gode samtaler med mange, men jeg vil trekke frem en spesiell person som jeg har hatt de beste samtaler med og hun heter Berit Anne. Takk for gode dype samtaler og mye latter. Jeg har en person til spesielt å takke for alle de turene vi har hatt ute i naturen og det er min far. Takk for at du har tatt meg med på fisketurer og på fjell slik at jeg opplever avveksling i hverdagen. Det jeg syntes var mest spennende i år var å legge i vei til Oslo med fullpakket bil og henger for å delta under Oslopride. Det å se og oppleve den store folkemassen under selve paraden var en stor opplevelse🌈 Følte meg heime her siden jeg hadde kommet ut som bi tidligere i år. Var også veldig heldig å ha med meg så gode hjelpere til Oslo og som bistod meg☺. Jeg håper jeg kan gjenta dette neste år. Videre så har jeg tre nyttårsforsett som er: komme meg mere ut, jobbe og kanskje ha min debut😊 Det første som står på agendaen neste år er å komme i jobb, noe som blir spennede. Og med dette vil jeg på det varmeste ønske alle et godt nyttår☺🎉🎆🎇

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg