Årets første


I går var det så fint vær at jeg og pappa kjørte en tur ut med bilen min. Først kjørte vi til Evenes Tangen men der blåste mye så vi bestemte oss for å kjøre ut Tjeldøya og besøke Nausttuftene og plassen der. Det var litt kald vind der, så jeg fikk på meg ekstra klær. Jeg blir jo fort kald når jeg sitter i ro.Det som er fint der, er at det er granfelt som det går an å finne ly mot vinden.Husker da jeg var her i fjor så hadde noen ordnet med tilgang på gangbroen,men det hadde rast ut på nytt så jeg kunne ikke bruke den denne gangen.. Det var så deilig å komme seg ut i frisk luft og se havet og fjellene. Jeg la merke til at den gode lukten av vår ikke har kommet enda, men jeg hørte fugler som sang.Jeg synes det er så fint der og jeg gleder meg til å komme tilbake flere ganger. Jeg og min far snakket om å ta med en lavvo og kanskje overnatte der i sommer for det er lenge siden jeg har overnattet ute i lavvo.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg