Artig dag på gård

Hei

Jeg og flere fra omsorgsboligene var invitert på besøk på en bondegård. Der skulle jeg få se kyr som ble sluppet ut av fjøset. Det var artig å oppleve hvor glade kyrne var. Skikkelig vår yre var de der de sprang ut på beite. Det som var spesielt var at jeg fikk drikke råmelk. Det smakte som fløte og den gjorde kaffen ekstra god. Jeg fikk også med meg råmelk hjem. Jeg føler meg heldig som fikk oppleve kuslipp for første gang. Det er slike opplevelser som gir livet mening tenker jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg