Avveksling med turer ut

Hei

Helgen min har vært fin. På lørdag var jeg på tur til Setermoen, men så hadde jeg glemt å kjøpe mat i Bjerkvik så vi snudde for jeg vil ikke kjøpe mat på Setermoen med tanke på at jeg ikke vil utsette meg selv eller sjåføren for smitte. Jeg snudde på Gratangsfjellet der snøen gjorde  det lysere, selv om det hadde begynt å mørkne. Stoppet i Bjerkvik og kjøpte en burger før jeg dro tilbake. Etter turen kom min far og ordnet med dipp til ostepop og vi så på det nye programmet på NRK som heter Maskorama. Det var litt artig å få utfordret min sterkeste sans som er hørselen for å prøve å gjette hvem som skjuler seg under maskene. Jeg synes det er bra at NRK lager et programkonsept som inviterer folk til å delta aktivt. Vi trenger noe samlende i korona tiden..

I dag kjørte jeg en tur ut til Trondenes kirke for der er det så fint, og jeg fikk med siste del av dagslyset. Der ble motoren slått av og jeg åpnet sidedørene for å kjenne på den friske luften. Det var så fint å se lysene på kirken når det mørknet. Ja nå nærmer mørketiden seg med stormskritt, men den varer ikke så lenge. For der jeg bor er sola tidligere tilbake en i Harstad. Når jeg kom hjem, så fikk jeg se slutten på fotballkampen mellom TIL og Jerv der Tromsø vant 1-0. Jeg ble glad for det resultatet for da er det mest sannsynlig at Tromsø rykker opp til Eliteserien neste år.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg