Begivenhetsrik første dag i Oslo😊

Hei😊

i dag startet jeg dagen med å kjøre en tur ut på Karl Johan for å se på livet og føle den gode temperaturen😊 Dro ned til stortinget og og litt oppover mot slottet😊Det var allerede mange mennesker i gatene så det ble litt sik sak kjøring😊 Klokken 14 hadde jeg en avtale på hotellet om et intervju med en hyggelig journalist som heter Karoline fra Oslo PRIDE. Jeg synes intervjuet gikk bra og gleder meg til det blir publisert😊 Etter intervjuet var jeg sliten, så jeg slappet litt av på hotellrommet. Deretter dro jeg og mine ledsagere til Aker brygge for å spise. Der var det masse mennesker som vandret langs bryggen, politihester og musikk korps, masse for meg å se på😊 Avsluttet dagen med et besøk i PRIDE PARK noe som var koselig da alle der var glade og smilende😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg