Beskjed som gjorde meg så utrolig glad😁

Hei☺

Jeg har tidligere skrevet om hvordan det føles å stå utenfor arbeidslivet og det med å ha så lyst til å bidra til fellesskapet. Dette med å ha en tilpasset jobb for meg har i flere år vært blant mine største ønsker. I går kveld fikk jeg en meget gledelig beskjed som gjorde meg så glad at jeg felte noen tårer i ren lykke. Jeg har blitt tilbudt jobb i Skånland kommune/ Servicetorget 😀 Det skal gjøres en del ombygninger i Servicetorget så dersom alt faller på plass,starter jeg når kommunen har byttet navn til Tjeldsund kommune. Jeg er så takknemlig for dette tilbudet og at dette er en ordinær ansettelse. Dette vil føre til en helt annen hverdag for meg og kunne møte mennesker og gode kollegaer daglig. Jeg vet selv at jeg at jeg har mye å bidra med og sikkert masse nytt å lære. Det som gjelder nå er å få på plass planer og søknader, både om utstyr og hvordan arbeidsdagen skal være. Jeg vil også ha behov for en assistent om skal hjelpe meg litt med praktiske ting, men jeg har stor tro på at dette ordner seg i samarbeid med kommunen. Jeg vil rette en stor takk til administrasjonen i Skånland kommune for muligheten til arbeid☺

3 kommentarer
    1. Hei Vegard, dette var utrolig hyggelig å høre og jeg ble så glad. Jeg vet dette betydde så uendelig mye for deg. Nå blir det en meningsfull og flott jobb hos kommunen og jeg er sikker på at dette er bra både for deg og for de nye kollegene dine. Jeg måtte dele denne gladnyheten med alle de andre her på NAV og alle var glade for at dette kom i orden. Gratulerer så mye!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg