Besøk av en god venn☺

Hei☺
I går ettermiddag hadde jeg avtalt med besøk fra en venn som jeg har kjent siden barneskolen☺ Det var artig å mimre om alt vi fant på sammen. Jeg hadde en elektrisk terreng rullestol med ledsagerstyring som min kompis satt på å styrte, og vi kjørte over stokk og stein☺ Ikke alltid gjennom tenkt kanskje,men det gikk bra. Det var en fin tid☺Så er det jo som oftest slik at når en blir voksen så skjer det andre ting som gjør det vanskelig å holde kontakten. Det var uansett veldig hyggelig å treffe min venn igjen☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg