Bomtur i dag😑

Hei☺
Som jeg skrev i går, skulle jeg til UNN Harstad for å fylle på Baklofen i pumpen jeg har på under huden på magen. Jeg møtte som avtalt til timen,og jeg ble sittende å vente i over to timer uten at noe skjedde. Til slutt kom det en sykepleier å sa at de måtte beklage ventetiden. Det hadde oppstått en misforståelse når hurtigbåten fra Tromsø til Harstad ikke kom forbi Finnsnes på grunn av tynn is som hadde pakket seg i sundet. De på avdelingen trodde at legen skulle komme med buss til Harstad, men så viste det seg at legen fra UNN Tromsø hadde blitt med båten tilbake til Tromsø. Tenker at det hadde vært bedre om legen hadde kommet med fly,da hurtigbåtene ikke er egnet til i gå i is. Husker de gamle hurtigbåtene som gikk før,de tålte både sjø og is. Nå er det bare å håpe på at legen kommer ned en annen dag denne uken, slik at jeg slipper å kjøre til Tromsø. Men må jeg så må jeg for alarmen i pumpen er satt til fredag 15.April

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg