Bra at Moxnes og Rødt setter skapet på plass☺

Hei☺

Jeg har i lengre tid fulgt med på Nav skandalen i media og etter at det kom frem at Anniken Hauglie viste om den feil praksisen som Nav hadde ført i lengre tid. Jeg er enig med Moxnes og partiet rødt i at det stilles mistillit mot arbeids-og sosialminister Anniken Hauglie. Jeg synes det er bra at det finnes politikere som røsker opp i et inngrodd system og kalle en spade for en spade. Nå har jeg også lagt merke til at andre partier i opposisjon er avventende og vil vente til Nav skandalen er mer utredet. Det jeg savner mest i norsk politikk er ærlighet og at de tør å si det som det er uten å pakke det inn i flere lag med bomull. Bjørnar Moxnes er en veldig god formidler som er behagelig å høre på,da han snakker forståelig og saklig. Jeg ser også at partiet Rødt går frem på meningsmålingene og jeg håper de blir med i regjering ved neste valg☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg