Bra ute på øya

Hei

Ut på guttetur i ettermiddag til Tjeldøya sammen med min far. Vi kjørte helt ut til Tjeldnes for for å finne en plass å være ute. Jeg hadde lyst til å fortsette på veien til odden der ute men veien var så dårlig at vi snudde da det bare var grusvei. Det som var litt dumt i dag,var at det var en del vind fra nord som gjorde det litt kaldt å være ute. Vi fant en fin plass nærmere Kjerstad der jeg kunne være ute. Min far parkerte bilen slik at den tok av for vinden og vi kunne ha bål å grille pølser. Jeg liker å være på Tjeldøya for det er fin natur og mange fjell. Så er det jo også fint å kunne se utover havet og på båter som drar forbi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg