Dagen etter i går☺

Hei☺

God skjærtorsdag alle sammen☺Som jeg skrev i går, skulle jeg på puben i nærheten av her jeg bor.  Det var godt å komme seg ut blant folk også treffe venner som jeg ser sjeldent. Det som er litt vanskelig er at de spilte så høy musikk at jeg fikk utfordringer mepisepd å kommunisere med med folk. Det ble ganske seint før jeg kom meg til sengs så dagen i dag vært litt tøff. Jeg tenkte at det ville hjelpe å komme seg ut en tur i frisk luft og sol som varmet godt i dag. Er glad jeg har en fin veranda jeg kan benytte meg av på gode dager☺ Nå gleder jeg meg bare til i morgen da jeg skal til min mamma og spise lammelår middag☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg