Deilig med pedikyr ☺

Hei☺

På formiddagen i dag kjørte jeg til Harstad for min månedlige fotpleie. Hos fotterapeut Barfoten fotklinikk er det ordnet slik at jeg kommer lett inn. Først får jeg et deilig fotbad før jeg får filet neglene. Før så hadde jeg negler som vokste inn i huden på tærne og de var ganske tykke. Etter at jeg begynte med t tre olje har neglene blitt fine☺Det er også veldig godt å bli massert på føttene mens vi snakker om alt mulig, selv om det noen ganger kan være litt vanskelig å forstå meg. Da er det bra å ha med personal som kjenner meg godt og kan formidle det jeg sier. Jeg vil anbefale alle å ta seg en tur til fotpleier da det gir en følelse av velvære etterpå☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg