Den største dagen i mitt liv🌈😃

Hei😊

Dagen startet med at jeg og mine ledsagere gikk til Grønlandsleiret der PRIDE paraden skulle starte😊 Jeg hadde fått lovnad om at jeg skulle få plass på en flåte bak en lastebil😊 Etter å ha kommet frem møtte jeg en hyggelig dame som heter Ingrid Thunem fra Norges handikap forbund. Hun forklarte hvor jeg skulle få plass på flåten. Denne flåten var for ulike forbund tilknyttet de med ulike funksjonsnedsettelser.Før jeg kjørte ombord på flåten møtte jeg Else Koss Furuseth og fikk ta et bilde med henne. Hun var pyntet så fint😊

Etter vel en times venting startet paraden som skulle gå til parken ved Oslo universitet Juridisk fakultet. Det var kjempe fin stemning hele veien med mange tusen som sang med på musikken fra høyttaler anleggene på flåtene. HAPPY PRIDE hørtes fra både deltakere og alle de som sto langs ruten😊Det var et folkehav som strakte seg så langt øye kunne se og alle var glade😊 Jeg har aldri opplevd noe lignende før og jeg ble rørt av den gode stemningen😊Det å skulle få oppleve noe slikt er en veldig stor kontrast til det jeg opplever til vanlig der jeg bor i nord. Dette vil jeg leve lenge på fremover😀 Jeg vil også få rette en stor takk til Tom Daniel og Karoline,også til resten av Oslo PRIDE for  hjelpen under oppholdet i Oslo.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg