Denne gjør det lettere å spise

Hei

Som jeg har skrevet tidligere har jeg vanskelig med å tygge maten som jeg spiser.Jeg har lenge prøvd ut forskjellige måter å skjære opp maten på,men jeg har ikke funnet en ideell måte å spise uten å være redd for å sette fast maten i halsen.Det var intill jeg fikk en blender som moser maten til en suppe slik at jeg slipper å være redd for å få sette maten fast i halsen.Det beste av alt er at det smaker akkurat like godt og jeg får mere mat i meg.Jeg tenkte at det kunne være en ide for dem som har samme utfordringer som meg😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg