Det er gøy på landet

Hei
Det var så koselig å dra på besøk sammen med pappa til vår venn på Renså i går kveld.På gården der føler jeg meg veldig velkommen og ble hilst velkommen av både hund og reinkalv i går. Sola skinte og jeg fant en fin plass som var skjermet for vinden. Det var koselig å få flire godt når det ble pratet rundt bålpanna. Jeg har hatt hund i mitt liv før og det er så flott å kunne komme dit hvor de har en snill hund. Jeg kjente på den gode og rolige atmosfæren som jeg føler når jeg er der. Etterhvert kom det flere besøkende, det er uvant for meg siden pandemien startet, å være sammen med mennesker i sosiale sammenhenger. Tenker at det er trygt og noe jeg må trene på. Gleder meg til å komme tilbake en annen gang.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg