En bitteliten smak av sommer☺

Hei☺

Jeg tenkte i dag tidlig at jeg nå var nødt til å komme meg ut. Da kom det store spørsmålet om hvor mye klær jeg måtte ha på for ikke å fryse. Jeg valgte en god genser og ei tykk bukse☺ Nå er det jo slik at jeg fryser lettere da jeg sitter stille så det må være ganske varmt før jeg kan bruke t-skjorte og shorts. Når jeg kom ut i dag var det faktisk overraskende varmt slik at jeg måtte vurdere å ta av genseren, men jeg beholde den på da det var kald vind. Jeg kjørte en tur med stolen min i nærområdet rundt her jeg bor☺ Det gjør gått å kjøre på grusveien forbi boligen fordi da får jeg rista litt løs i stive muskler☺ Det var godt å kjenne litt på følelsen av sommer før regnet setter inn igjen☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg