En dag med hjernetrim

Hei

Hei

I da når det var regn og ruskevær ute fant jeg frem sjakkbrettet. Jeg var så heldi i dag at en i fra personalet kunne spille sjakk slik at vi kunne spille sammen. De var en s

Hei

I dag når det var regn og ruskevær ute fant jeg frem sjakkbrettet. Jeg var så heldig i dag at en i fra personalet kunne spille sjakk slik at vi kunne spille sammen. Det var en stund siden sist, slik at jeg følte meg litt rusten og det var utfordrende å spille mot en god motstander. Jeg tenker at det er godt for hodet å få brynet seg litt i sjakk. Jeg har heldigvis ikke glemt gamle kunster,men det som er utfordrende er å finne noen å spille mot. Jeg anbefaler sjakk som god hjernetrim og så er det sosialt. Bare for orden skyld så tapte jeg i dag men jeg satser på å komme sterkere tilbake neste gang.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg