En dame som det står respekt av

Hei

Vanligvis bruker jeg ikke å se på skal vi danse,men i år følger jeg med på Birgit Skarstein. Jeg synes hun er en råtøff dame som er med på å vise frem at også vi som sitter i rullestol kan danse. Jeg så Lindmo i går der Birgit var gjest og jeg ble trist da jeg hørte om all negativitet som ble rettet mot henne før hun skulle være med i Skal vi danse. Det viser bare at det fortsatt er tabuer og utvitenhet der ute. Slik burde det ikke være og at folk får seg til å skrive så stygge kommentarer til henne gjør meg forbannet og trist. Jeg imponert over hvordan hun takler diskriminering av sin funksjonshemming, det er det ikke alle som klarer. Jeg heier på henne videre i programmet. Stå på Birgit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg