En fin adventshelg


Hei
Denne siste helgen før jul har jeg vært ute å kjørt turer i bilen min. De siste dagene har det regnet ganske mye, men litt oppe i høyden så både sluddet og snødde det. I dag har det endelig vært et fin vær så jeg dro en tur ut med stolen min for å få med meg mørketidslys og blåtimen. Det er jo så fin temperatur nå så jeg trengte ikke å pakke meg inn som en polfarer.Jeg legger ut et bilde av en fin juledekorasjon som jeg har fått hjelp til hos en fra personalet som er kreativ og flink. Jeg synes den pynter så fint opp i stuen min nå frem mot jul.Hos meg har jeg som tradisjon at jeg pynte juletreet lille julaften.Den tradisjonen har jeg hatt siden jeg var barn. En av de neste dagene skal jeg også få hjelp til å bake julekaker.ønsker alle en fin førjulstid.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg