En fin avslutning på helgen.


Hei
I går var det en tur til Harstad for å handle inn til heimen, for det er lenge siden sist jeg var på handel. Jeg dro en tur til Kanebogen senter da de hadde det jeg trengte. Der var det bra med folk og det var tydelig at det nærmet gjenåpning.Tenkte først å besøke en kafe der men jeg måtte tilbake til vaktskifte hos personalet.På dagen i dag kjørte jeg og personal en tur til Bogen for å se skipet som har kommet i fra USA med et komplett sykehus som skal inn i fjellet ved Osmarka. På natokaia var de travelt opptatt med å få i land kontainere.Jeg synes det er bra at USA hjelper til med beredskapen her nord, da Norge ikke selv prioriterer å ha et feltsykehus lagret i Osmarka. Mens jeg var ute på tur kom min far hjem til meg og startet på middag. Jeg og min far skulle kose oss med fårikål til middag i ettermiddag.Det smakte veldig godt og kjøttet var mørt.En middag med min far synes jeg er en fin avslutning på helgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg