En fin dag idag

Idag begynte dagen med et varmt bad noe som er bra for muskelene mine som er stram, etter morgen badet ble det frokost og en kopp te istenfor kaffe, noe som er bra for magen min. Ellers har jeg vært på Rema Evenskjer i dag og det var en god opplevelse.De som jobber der er veldig hyggelige og imøtekommende noe de alltid er. De ønsket meg en god helg☺ Ser på yr at morgendagen blir stormfull med mye regn. Jeg tenker å holde meg inne å se på vinteridrett. Har også forberedt meg på strømbrudd hvis været blir ille. Har nok lys og vann hvis det skulle skje. Ønsker deg en riktig god helg☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg