En fin helg på tross av uværet

Hei
Som mange i nord har følt på var det skikkelig uvær på lørdag.Jeg våknet klokken seks av at vinden røsket i huset.Det er lenge siden jeg har opplevd så mye vind.Det ble dårlig med søvn utover morgenen,men heldigvis holdt strømmen seg sånn at jeg kunne se på tv og holde på med internett.Søndag da ble det tur ut med bilen.Jeg hadde egentlig planer om å kjøre til Bjerkvik å spise middag,men så oppdaget jeg at vi hadde bedre tid enn jeg trodde så det ble en tur til setermoen i et flott vinterlandskap med mye snø.Der spiste jeg middag.Jeg må si at det var godt å komme seg ut etter å vært inne hele lørdagen.Så alt i alt har det vært en fin helg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg