En fin helg

Hei

Helgen min har vært fin, begynte med en tur til Narvik i går. Der kjøpte jeg vegetar pizza for å prøve noe nytt og for å spare miljøet. Det var litt regn på tur dit og fint å kjøre. Jeg har fått skiftet dekk så jeg kan være sikker i tilfelle det blir glatt etterhvert. Jeg tok ingen sjanser så jeg ble i bilen denne gangen. Selv om det ikke er registrert korona i Narvik nå så vet jeg ikke om det er helt trygt. Selv om jeg er flink å holde avstand er ikke alle det, da holder jeg meg heller unna kjøpesenter. I dag søndag ble det en tur til Harstad og Trondenes. Passet på å fylle diesel da den var nede i 13 kroner. Etter Harstad tur var det duket for landskampen mellom Norge og Romania som Norge vant 4-0. Jeg er imponert over innsatsen til guttene i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg